Serwis

KARTA GWARANCYJNA


1. Firma MOBI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa siedzibą w Krakowie, ul. Zakopiańska 58, 30-418 Kraków, zwana dalej Gwarantem,
udziela gwarancji wg. poniższych parametrów:

  • 5 lat gwarancji na szczelność korpusu baterii i zestawów natryskowych
  • 5 lat gwarancji na powłoki chromowane
  • 5 lat gwarancji na odpływy liniowe
  • 5 lat gwarancji na wanny wolnostojące
  • 5 lat gwarancji na głowice ceramiczne
  • 2 lata gwarancji na powłoki w kolorze czarnym i złotym
  • 2 lata gwarancji na kabiny prysznicowe
  • 2 lata gwarancji na węże natryskowe i słuchawki
  • 2 lata gwarancji na głowice termostatyczne
  • 2 lata gwarancji na wolno opadające deski sedesowe z duroplastu

Okres gwarancji obowiązuje od daty sprzedaży towaru wpisanej przez Sprzedawcę do Karty Gwarancyjnej w chwili sprzedaży udokumentowanej dowodem zakupu przez Kupującego.
2. Niniejsza gwarancja dla swej ważności wymaga dowodu zakupu. Uprawnionym do gwarancji jest Kupujący, której wpisy dotyczące sprzedaży muszą być udokumentowane dowodem zakupu.
3. Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad zgodnie z zasadami zawartymi w warunkach gwarancji poprzez naprawę albo wymianę towaru na wolny od wad. O sposobie usunięcia wady decyduje Gwarant.
4. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty dostarczenia produktu do serwisu.
5. W przypadku zaistnienia konieczności importu towaru lub części z zagranicy, czas naprawy ulega wydłużeniu o czas niezbędny do ich sprowadzenia.
6. Aby skorzystać z gwarancji osoba uprawniona do niej powinna dostarczyć baterię wraz z dokumentem zakupu do punktu, w którym został dokonany zakup. Punkt ten dostarczy baterię do serwisu i odbierze po naprawie. Klient może również wysłać baterie do naprawy w serwisie drogą pocztową.
7. Naprawa nie obejmuje czynności przewidzianych w trakcie eksploatacji takich jak bieżące konserwacje, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
8. Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedawanej rzeczy. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takie jak: uszkodzenia mechaniczne, zanieczyszczenia,
niewłaściwa instalacja lub obsługa.
9. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
10. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku dokonania przez Klienta nieautoryzowanych napraw.
11. Warunkiem wykonania gwarancji jest odpowiednie zabezpieczenie instalacji filtrem przepływowym oraz przepłukanie jej przed montażem baterii.
12. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku, gdy powierzchnie chromowane i barwione noszą ślady uszkodzeń spowodowanych niefachowym montażem, nieodpowiednim użytkowaniem bądź czyszczeniem niewłaściwymi środkami.
13. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

Zalecenia pielęgnacyjne armatury łazienkowej:

 

1. Aby armatura łazienkowa jak najdłużej wyglądała jak nowa, należy czyścić ją regularnie zalecamy co 2-3 dni.

2. Baterie i zestawy natryskowe należy osuszać miękkim ręcznikiem po każdym użyciu.

3. Do czyszczenia armatury zalecamy wodę. W przypadku szczególnych zabrudzeń wodę z mydłem lub wodę z octem w proporcjach 1:1.

4. Czyszczenie armatury produktami chemicznymi lub na bazie alkoholu spowoduje nieodwracalne uszkodzenie powłoki.

5. Zalecamy minimum raz do roku czyszczenie głowic ceramicznych i termostatycznych. Aby wyczyścić głowicę, należy zamknąć dopływ wody do baterii bądź zestawu, zdemontować ją odkręcając mieszacz, następnie zanurzyć ją w roztworze wody z octem 1:1 na minimum 1 godzinę.

6. Baterie i zestawy z powłokami w kolorze czarnym należą do szczególnie wrażliwych, najmniejsze zaniedbanie może spowodować uszkodzenie powłoki. Zalecamy szczególną ostrożność.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl